pátek 26. listopadu 2010

NeverNote - EverNote v Linuxu

Pokud používáte službu EverNote, určitě hledáte klienta pro Linux. Případně obráceně - nepoužíváte ji proto, že nemůžete najít žádný program. Jeden vám poradím - jmenuje se NeverNote a je multiplatformní.

Program je velký, balíček má cca 40 MB, je napsaný v Javě a potřebuje ještě další knihovny a software. Umí toho ale hodně - samozřejmě synchronizovat poznámky s vaším účtem EverNote. Podporuje sešity (notebooks), štítkování, v poznámkách lze formátovat písmo nebo vytvářet seznamy. Nenašel jsem vytváření odkazů a vkládání obrázků, ale bude to tím, že aplikaci neznám.


V programu lze vyhledávat a nalezené výsledky ukládat ("uložené hledání"). Celkově mi program připadá velmi vyzrálý a myslím, že bude dobře sloužit (netestováno).

Editor je docela šikovný, docela mě mrzí, že program nelze použít pro blogování do Wordpressu... :-) Nicméně pro poznámky a úkoly je stejně nejlepší Zim.

1 komentář:

  1. Zkoušel jsem nevernote používat asi týden, ale i v poslední verzi aplikace občas zamrzne. Nicméně na tom udělali velký kus práce.

    Evernote je dobrý jako inbox poznámek z webu a z android telefonu, nicméně na úkoly a poznámky se mi neosvědčil především kvůli formátování.

    Zim nebo notecase je pro tyto potřeby opravdu pohodlnější.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.