pondělí 14. února 2011

Twitter klient Turpial - nenáročný a sympatický program

Nenáročný, moc toho neumí, ale v podstatě vlastně docela sympatický klient pro Twitter. Zobrazuje jen tři proudy twítů - časovou osu, zmínky a přímé zprávy. Na twít můžete reagovat tak, že klepnete pravým tlačítkem a vyberete v nabídce patřičnou akci. To mi trochu nesedí, rád bych používal klávesy, ale žádný twít vlastně není vybraný, tak to nejde.



Program oznamuje příchozí twít šmrdlikáním jako ptáček, podle kterého se jmenuje. Nenašel jsem, jak se jmenuje česky, určitě to bude něco, co znám, ale nevím to. :-D Nastavení programu je bohaté - lze určit počty a frekvenci stahování twítů a spoustu dalších věcí. Nevýhoda pro mě je, že umí pracovat pouze s jedním účtem, ale ne každý má šest jako já, tak to je asi taky v pořádku.

2 komentáře:

  1. Podle všeho to je česky trupiál (někdo vtipně prohodil písmenka) :) Postup:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Turpial
    Latinsky "Icterus icterus"
    http://www.biolib.cz/cz/taxon/id29482/

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. Já jsem nenašel žádnou českou databází, latinský název jsem taky jednou progooglil. Spíš myslím, že to bude ten vlhovec, takový tropický špaček.. :-D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.